"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)

Konec islámu se blíží! Nesmíme jen nereagovat na islámskou nenávist, nenávisti naší!

Autor: Ali Sina | Publikováno: 5.6.2017 | Rubrika: Co píší jinde
Ilustrace

Vím, že mnozí z vás jsou skeptičtí, ale podle mě je konec islámu na obzoru. Nevzdělané muslimské masy mě nezajímají. Islámští intelektuálové se ke své víře obracejí zády, a právě intelektuálové určují tok historie, nikoli nevzdělané masy. Miliarda nevzdělaných muslimů nemá jak zastavit dominový efekt vyvolaný hrstkou osvícených, protiislámsky naladěných elit. Dřív nebo později budou muset kapitulovat a buď elity následovat, anebo podlehnout tlaku chudoby, jaký známe z Afghánistánu či Íránu.
 
Hodně muslimských intelektuálů má pocit, že dospěli na samé dno, a přestože stále nejsou ochotni se od islámu odříznout, připouštějí, že islám nemůže nastolit prosperitu, demokracii a mír, a otevřeně volají po odluce mešit od státu. Přiznání, že islám přinejmenším na politické rovině selhal, je obrovský krok vpřed. Ať si to uvědomují, nebo ne, mlčky uznávají, že islám je neúspěšný model: protože na rozdíl od křesťanství, hinduismu a buddhismu usiluje o moc a tváří se jako státní náboženství. Jakmile islám zredukujeme na soubor morálních příkazů, bude bezvýznamný. Jádrem islámu je boj a šíření Alláhova náboženství, dokud se z něj nestane jediná víra lidstva (Korán 3:85), (Korán 2:193).
 
Bez tohoto nadšeného rozpínání islám zeslábne a zanikne. Jeho ústřední myšlenkou není konat dobro, být laskavý, milující a poctivý, ale věřit v Alláha a jeho Posla a přetáhnout k víře i druhé. Hesla „počestnost“ a „mravnost“ v islámu neznamenají totéž, co pod nimi najdete ve slovníku. Znamenají víru v Alláha a poslušnost jeho Proroku. Na rozdíl od jiných náboženství nekáže islám individuální spásu, nýbrž státní nadvládu. Sekularismus v islámských zemích nefunguje. Turecko přijalo sekularismus v roce 1912 a teď tamní fundamentalisté tvrdě bojují, aby získali moc zpátky a opět ze země udělali islámský stát. Rezá Šáh vnutil Íránu sekularismus a snažil se ho zmodernizovat.
 
O padesát let později fundamentalisté udeřili s o to větší silou a vrátili čas o 1400 nazpět. Muhammad Alí Džinnáh toužil po sekulárním Pákistánu, ale nyní mají zemi ve spárech fundamentalisté, kteří se čím dál víc utvrzují v ignorantství. Bez síly islám nepřežije. Chtějí-li islámské země sekularismus, svobodu a demokracii, musejí se islámu kompletně zbavit. Musejí si zvolit buď demokracii, nebo islám. Ovce a vlky nelze ustájit v téže ohradě, a stejně tak nemohou koexistovat islám a demokracie. My se dnes můžeme zapsat do historie. Vůbec poprvé se odpůrci islámu spojují a organizují. Naše řady se prudce rozrůstají.
 
Není dne, kdy bych neobdržel email od někoho, kdo prý od islámu odešel. Často jde o Íránce, i navzdory tomu, že o internetových vyhledávačích moc nevím a že má stránka (www.humanists.net/alisina) se v nich mnohdy nezobrazuje. Vidím, že především mezi bývalými muslimy narůstá silně protiislámská nálada.
 
 
K tématu doporučujeme:

Eurabia - Mýtus nebo realita budoucnosti?

Dále doporučujeme:

Ježíš Kristus a islám

Sexuální mravy zakladatele islámu

Z rakouských škol a školek přišly alarmující statistiky. Týkají se přistěhovalců a odpůrce multikulti rozpálí do běla

Klíčová slova: islám  | vlastenectví
5182 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení



Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Do moře se zřítil bombardér s jadernými bombami. Co je pravděpodobnější? Čí je? Otestujte si svůj dez/informační čuch, resp. předpojatost: Do moře se zřítil bombardér s jadernými bombami. Co je pravděpodobnější? Čí je?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď