"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)

Muslimové jen dělají to, co jim umožňuje naše demokracie prosáklá multikulturalismem

Autor: Martin Kavka | Publikováno: 3.2.2015 | Rubrika: Glosy
Ilustrace

Zcela jistě ano. Byl nebezpečím od svého vzniku a od té doby se nic nezměnilo. Pouze prostředky a nikoli cíl. Cíl, který od dob Mohameda je jasný a to podmanit si celý svět a všude nastolit islám, čímž bude naplněna nejen boží vůle, ale také zavládne mír.

V současné době probíhají demonstrace proti islámu nejen v Německu, Dánsku, ale také u nás. U nás pod vedením iniciativy Islám v České republice nechceme. Můj pocit je, že organizátoři těchto demonstrací, minimálně v České republice to vše vzali za špatný konec. Demonstrace na Pražském hradě mi připadala vystoupení populistů s lacinými hesly pro jednoduché lidi a to bez ohledu na to,že jsem rád, že konečně se v tomto něco děje.

K čemu tedy směřují moje výtky?

To první co mi vadí, že se vše omezilo na šátky, halal, život Mohameda. Ale tohle je nepochopení podstaty islámu. To je pouze poukazování na vnější projevy, symboliku a maximálně na život Mohameda, který nijak nevyčníval nad to, co dělali ostatní arabští vůdci té doby a co bylo zvykem u kočovných Arabů té doby. Poukazováním na to, co dělal Mohameda, bez hlubšího pochopení co to znamená pro dnešní muslimy, je prostě bezpředmětné. Každý odpůrce kritiky Mohameda zareaguje přesně tak, jak jsem napsal: "Mohamed nedělal nic jiného než to, co bylo zvykem u arabských náčelníků." a dodá, že podobně anebo ještě hůře se chovali Frankové k Sasům a Polabským Slovanům.

Šátky? Jsou opravdu problém pro naší společnost? Ať si to připustíme anebo ne, šátek je pro muslimku součástí její osobnosti. Není to jen náboženský symbol, ale také znak ženy, která tak ukazuje, že někam patří, je součástí určité společnosti a určité náboženské obce. Ani nejzatvrzelejší bojovnice z islámských zemí za práva žen nechtějí odložit šátek, ale maximálně burku. Požadovat, aby muslimky sundaly šátky je stejné, jako chtít po křesťance, aby nenosila křížek. Muslimka může sundat šátek, křesťanka může sundat křížek, ale ani jedna tím neodloží svojí víru.

Je problém halal? A proč ne košer? Muslimové běžně nakupují v Izraeli v židovských obchodech. Židé nakupují v Izraeli v islámských obchodech. Obě tyto skupiny mají jistotu, že potraviny a hlavně maso a masné výrobky tam nakoupené splňují to, co je požaduje jejich náboženství. Výkřiky....."Zakažme halal", "Nedáme jím najíst", možná zapůsobí na pár jedinců, ale k čemu to povede? Je tohle opravdu problém, který nás trápí? Jestli ano, tak rovnost pro všechny. Zakažme nejen halal, ale i košer a nedejme najíst nejen muslimům, ale také židům.

Je tohle cesta, kterou chceme jít? Opravdu si myslíte, že tohle pomůže v boji proti islámu?

Pokud chceme pochopit islám, tak musíme nejdříve pochopit co znamená pro muslimy. Islám je nejen náboženský, ale také politický symbol vycházející z toho, že vše musí být podřízeno bohu. Je to víra, že bůh zjevil Mohamedovi knihu, která je neporušená lidskými zásahy. Je to víra, že vše co Mohamed řekl a konal, je v souladu s tím co chtěl bůh. A vše co je v Koránu, co dělal a řekl Mohamed je pro muslimy závazné a z toho vychází i islámské právo.

Proto existují čtyři islámské školy, které jsou respektované i přesto, že jejich učení si v mnohém odporuje. Jedné škole nevadí , když křesťané staví kostely, jiná škola toto zakazuje. Obě mají pravdu, protože učenci těchto škol našli příklady v Koránu, životě a slovech Mohameda. V jedné zemi jsou ženy zahalené v pytli s průzory a v druhé nosí šátek jako naše babičky. A obojí je podle islámu správně. Proč? Protože Mohamed. Jeho činy, slova a Korán.

Je to určitá schizofrenie, ale jen pro vnější pozorovatele. Pokud se však člověk o islám zajímá a studuje tento náboženský systém tak dojde k tomu, že se nejedná o schizofrenii, protože každá škola vychází z jiných kulturních podmínek a praxe. Takže v severních zemích afrického kontinentu, které patřily k evropskému civilizačnímu pásmu již od dob Římské říše, se můžeme setkat s jiným islámem, než v zemích jako je Saudská Arábie.

Tedy s jiným...... Se stejným islámem, ale praxe je jinačí, vycházející z jiných kulturních zvyklostí.  

Řeknu jednu věc. Islám není na vině. Muslimové nemají problém respektovat kříže ve školách, nemají problém respektovat naší civilizaci a naše civilizační zvyklosti. Jen se jim to musí dát najevo, jako to udělali španělští králové anebo Rakousko-Uhersko, kde islám byl uznané státní náboženství.

Pokud však budeme ustupovat požadavkům muslimů, tak koho z toho vinit? Muslimy? Muslimové jen dělají to, co jim umožňuje naše demokracie prosáklá multikulturalismem. Proto demonstrace proti muslimum jsou k ničemu. Demonstrujme proti politikům, kteří umožňují muslimům stupňovat svoje požadavky.

Požadujme rovnost před zákonem a tuto rovnost tvrdě vyžadovat  a ne extrabuřty pro náboženské a národností  menšiny.

Převzato z blogu autora s jeho svolením martinkavka.blog.idnes.cz

Klíčová slova: multikulturalismus  | islám  | džihád
2592 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také
Výklad Koránu

Základy islámu a jejich výklad

Stručný životopis zakladatele islámu

Islám a terorismus

Súmrak európskej civilizácie - Barbari sa zmocňujú Európy
Islám live
Sledujte nás na Youtube
Články autora
Průzkum
Měla by Británie vrátit Argentině Malvíny a Rusko Ukrajině Krym? Letos uplyne 40 od britsko-argentinské války o Malvíny (Falklandy). Měla by Británe Malvíny vrátit Argentině, tak jak požaduje vrácení Krymu Ruskem Ukrajině?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Doporučujeme
Český obránce Vídně proti Turkům roku 1683