"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletPodpora euRABII
DMS
BulletInformační servis
Zasílání novinek Eurabia e-mailem
BulletVytvořit blog
Vytvořit blog na blog.eurabia.cz
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletJsme tu pro Vás již pátý rok
Již druhým rokem jsme tu pro vás

Islám v České republice nechceme

Podpořte nás

Counter jihad Brussels 2007 - vše o summitu

Tričko Eurabia.cz
BulletReklama




Václave, stojíme za tebou

Trika euportal.cz
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Revue politika

Neviditelný pes

Eretz.cz - Zpravodajství z Izraele

Svoboda pro Irán

The 910 Group

Mladá pravice

Desatero Mladé pravice (pdf, 430 kB)
BulletGabrielovo okénko
Karikatury našeho spolupracovníka Gabriela A. Levického (USA, New York) pro čtenáře Eurabia.cz


Planeta AlláhIslámský břichomluvec
BulletReferendum Iran
Novinky z www.ardalan.eu

Omlouváme se, data jsou dočasně nedostupná
BulletIsrael.cz
Nejčerstvější aktuality z dění v Izraeli na stránkách www.israel.cz

Omlouváme se, data jsou dočasně nedostupná
BulletPrůzkum
Spálí zítra americký pastor Terry Jones korány?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Podpořte nás
BulletReklama
Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
Autor: -bj- | Publikováno: 26.7.2010 | Rubrika: Aktuality
Ilustrace

Víkendová vlna násilností v Grenoblu a Loire a Cher při níž již mladí imigranští povstalci neváhali proti policii použít automatické střelné zbraně náležitě otřásla francouzskou politickou scénou. Profituje z nich prakticky jen strana jediná – ryze pravicová Národní fronta Jeana-Marie Le Pena. Ta již po několik let požaduje restriktivní cizineckou politiku a zastavení imigrace.

Situace je velmi, velmi vážná. Nebezpečí se stává čím dál závažnějším. Francouzské ulice jsou vydány napospas ozbrojeným tlupám. Francie trpí neslýchaným násilím a stojí na pokraji občanské války. Co se stane, až chuligáni zaútočí na všechny naše bezpečnostní složky současně? Stávající vláda svým nezodpovědným nemorálním postojem úplně znesvéprávnila stát. Situace si urgentně žádá rozhodné a promptní znovunastolení normálního stavu! konstatoval Le Pen.

Není to názor ojedinělý. Stejně tak starostka inkriminované grenoblské městské části Villeneuve Michele Josserandová je zhrzená. Je to kapitální selhání multikulturní integrační (začleňování nových přistěhovalců do společnosti) politiky. Naše kdysi výstavní čtvrť je dnes odstrašujícím příkladem zkrachovalé cizinecké integrační a bezpečnostní politiky. Stali jsme se sociálním ghettem – sudem střelného prachu. Navíc teď v důsledku krize vysychají zdroje na další integrační projekty, lamentuje starostka Josserandová.

Nicméně i sociální programy byly velmi pofiderní. Když radnice například pokusila v létě uspořádat kulturní program pod otevřeným nebem, cizinečtí mafiánští bossové, kteří kontrolují čtvrť, se vetřeli mezi shromážděné a vyprovokovali několik výtržností, že se dav v panice rozutekl.

I v samotné vládnoucí straně UMP vládne zděšení. Je čas akce ne schůzování!, začínají se probírat její představitelé. Je dnes zapotřebí příkladných akcí pořádkových sil, které by jednaly s rozhodností. Je nutné se věnovat závažným bezpečnostním otázkám, vést rozhodný boj proti kriminalitě banditismu, bijí na poplach straníci UMP. Problematika imigrantského násilí má novou kvalitu stává se celostátním a stále tvrdším. Ganstři se ozbrojují, ghetta se organizují a uzavírají, žijí mimo dosah státu, přiznávají pánové z UMP.

Socialistická levice se jen pošklebuje: boj za udržení vnitřní bezpečnosti se totálně vymkl z rukou. Je to naprostý krach.

Celá Francie se dnes ptá, jak s cizineckými předměstími dál. A začíná tušit, že dál to vůbec nebude snadné. Francie se tak stává imigrantským sudem střelného prachu pro celou západní Evropu. Synchronizované povstání přistěhovalců ve Francii hrozí detonovat intifádu milionů imigrantů v cizineckých předměstích všude v Evropě.

PS: A Čecháček? Ten nic vědět nepotřebuje, alespoň soudě podle českých médií i politiků. K jeho obzorům stačí Růžová zahrada. Až na to, že ta brzy skončí, a vystřídá ji zřejmě realita volby mezi bojem a područím.

zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj

2106 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(KDO SEJE VÍTR, SKLÍZÍ BOUŘI, 26.7.2010 11:54:01)
Odpovědět
Tak to je VÝSLEDEK OMEZENOSTI, ZASLEPENOSTI, BEZOHLEDNOSTI a také TUPÉ LHOSTEJNOSTI takových politiků, kteří IGNORUJÍ NEMÍRUMILOVNOST islámu.

V Evropě už byl mír "příliš dlouho"?
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(kalasnikov, 26.7.2010 12:12:40)
Odpovědět
Při čištění takových čtvrtí se výborně již v minulosti osvědčily plamenommety instalované na tancích.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(vizír, 26.7.2010 15:28:46)
Odpovědět
Za toto vše mohou Francouzi poděkovat židovským multikulturalistům.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(dhimmi, 26.7.2010 21:57:08)
Odpovědět
Za svůj vypatlaný mozek můžeš poděkovat svému fotrovi,který když tenkrát lezl na tu tlustou cigánku udělal velkou chybu:nenasadil si kondom a neštěstí-tvé početí-se stalo smutnou realitou.Bohužel.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(joan. j, 26.7.2010 17:39:16)
Odpovědět
polib už konečně imámovi jeho Nežita i se staženou předkožkou
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(joam. j, 26.7.2010 20:21:10)
Odpovědět
jsem hebrejský žid a mám uřízlou předkožku
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(vizírek, 26.7.2010 21:46:56)
Odpovědět
A já jsem bachratý skinheadský panic s malým a navíc nefunkčním pérem.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(archer, 27.7.2010 6:39:39)
Odpovědět
Jde to vidět : )
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(vizírův brácha, 26.7.2010 22:06:44)
Odpovědět
Omluvte vizíra,on má tak trochu komplexy ze svého romského původu a tak si je vybíjí v diskuzích na Židech,ale jinak je to fajny kluk,vždycky jak něco čórne nebo jak přijdou socky ,tak nakoupí perník a pak tři dny frčíme.Akorát mu u toho vždycky trochu jebne a pak píše do Eurábie tyhle bláboly.
BUDE OBČANSKÁ VÁLKA!!!!
(Do, 26.7.2010 22:02:02)
Odpovědět
V roce 2029 vše skončí v Evropě občanskou válkou! Podívejte se: http://www.youtube.com/watch?v=Kw9ME-ThvVY&feature=player_embedded
Re: BUDE OBČANSKÁ VÁLKA!!!!
(sines1701, 27.7.2010 20:27:46)
Odpovědět
No musim povedať , že ja sa trochu aj na to tešim, podla toho videa to vypada tak, že by som sa dal aj naverbovať aj do 1 línie. ešte bude sranda..
Jedno řešení nabízí film "Okrsek 13", ale s tím bych nesouhlasil. Vidím jedinou možnost všechny návštěvníky Evropy vystěhovat tam odkud přišli a mešity zbořit!
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(Jahoda, 26.7.2010 8:50:46)
Odpovědět
"Imigrantské násilí a Situace je kritická"
šmankote,))),že by další pojem z bohaté slovní zásoby ?
No mají tam občanskou válku,mají.
A to je teprve začátek!
Francouzký stát musí především povolat armádu namísto policie.
Navíc imigranti jsou tak blbí,že ůtočí na státní ográny ,které udržují ještě jakýs ,takýs řád a pořádek a brání totální anarchii,otázka potom zní,co by se stalo pakliže by se tento právní řád zhroutil a ta anarchie skutečně nastala?
No potom by vzalo zbraně do ruk i domorodé obyvatelstvo.....tak přesně to by se stalo a pak by nastala ta skutečná řež.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(josef trubka, 26.7.2010 10:13:05)
Odpovědět
to jahoda. A tak to taky bude.Jede to přes kopírák jako v bývalé jugošce.Znovu jsem si pročítal Huntingtona.Teď už je úplně jedno, jestli takové pošťuchování ve Francii bude trvat rok, dva nebo tři, nebo pět let než to bouchne na plno ( v ulicích tanky, bevepéčka, paragáni atd, občanské milice z řad dobrovolníků),ale trend občanské války je už dán!Ten útok na místní správu má ale i své opodstatnění.Nezapomínejme, že v celé EU probíhá brainwashing úředníků ohledně politkorektonosti a diksriminace a ti " frontoví vojáci v první linii", kteří dohlížejí na výkon práva ( místní správa, prefekti, starostové atd, přestupkové oddělení atd.) se prostě bojí, jednak proto, že dostanou pohlavek shora od nějakého francouzkého " Kocába či Havla" a za druhé vědí, že v případě tvrdého vymáhání francouzského práva narazí na odpor muslimáků bez podpory své vlády a tedy tato snaha nemá podporu centra.Takto se to může ještě nějaký čas rozkládat.Muslimáci si už uvědomují, že to mají ve svých enklávách v ruce jako v bývalé Jugošce, lokální enklávy, kde platila šarija a které se odmítaly podřídit centrální jurisdikci, která platila ( správně se kosované z " evropské" jurusdikce vyvlekli) se dále propojovala a tak vznikaly spojené muslimácké oblasti .K tomu aby muslimáci ve Francii zabrali území jako je Kosovo, potřebuji přece jenom více času.Čím více stát bude selhávat a bude otálet, tím více bude stoupat muslimákům sebevědomí a pochopitelně tomu nahrává i stav ve starých zemích EU, kdy se Londonistán plazí před hadráky na kolenou .Jenom lituji oběti na straně civilního obyvatelstva, které francouzský stát nějak neochrání.Až se rozeběhe 15000 muslimáků se sekyrami a molotovovými koktejly, tak klidně nějaké menší správní město lehne popelem.A než se vláda rozhodne o nasazení armády, tak bude pozdě.A takhle to v nějakých cyklech půjde pořád dokola, akorát, že interval mezi novým a posledním útokem bude kratší a intenzivnější.Zkrátka a dobře Francie je v trendu občanské války.Pro zachování našich svobod nezbývá než konstatovat čím hůře ve Francii tím lépe, protože plno lidí začne přemýšlet .A těm civilistům co bydlí na hranicích etnických enkláv nezbývá než držet palce aby to přežili, nebo aby se včas přestěhovali kde je ještě bílo.A jsme tam co jsem nedávno psal.Multikulti problém ve Francii neuvěřitelně podváže ekonomiku, protože ti kvalifikování bílí se budou stahovat z ohrožených oblastí jinam.A udržet vyrovnaný rozpočet v občanské válce je sci-fi.Pak je otázka jestli se Německu bude chtít finanacovat nejen zadlužené země PIGS, ale i občanskou válku ve Francii.To je totiž další rána do stability eura.
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(Jahoda, 26.7.2010 10:58:19)
Odpovědět
otázka zní,pokud by bylo vyhlášené francouzké Kosovo a v tamnější lokalitě by platilo právo šarija,jestli by tam mělo francouzké zákonodárství ještě nějaké slovo?
Já jsem přesvědčen,že ne .
Co by potom bránilo vzít domorodému obyvatelstvu do ruk zbraně?
Navíc by se naplno rozjela i partizánská válka v podobě pumových ůtoků na mešity a muslimy samotné.Francouzký odboj byl za druhé světové přece jenom jeden z nejtvrdčích v Evropě a bez milosti zabíjel kolaboranty ,okupanty a zrádce třeba uprostřed okupované Pažíže,či jinde.
Nejedna bomba by takto bouchla i na ulici za bílého dne a ůtoky palnou zbraní ze zálohy nepočítám a to vše v rámci zásady ůčel světí prostředky a když se kácí les,létají třísky a na nějakou humanitu by nebylo bráno ohledů.
Navíc po takovém vypáleném městě pomocí 15000 teroristů by bylo i spoustu mrtvol na straně domorodého obyvatelstva...a pak by začala ta skutečná nenávist!
Co by pak dělala Amerika a NATO v případě občanské války někde ve francouzkém Kosovu...to by jako bombardovala celou Francii?
Absurdní.
To s tou ekonomikou dávám také za pravdu a znova se opakuji..pokud bude Evropa zislamizována,Islám nedokáže uživit přemnoženou evropskou populaci a nastane apokaliptická krize,která vyůstí ve světovou válku.
Nakonec to bude asi německá armáda,která si zjedná v Evropě rázně pořádek a Němci na mají...
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(josef trubka, 26.7.2010 11:31:19)
Odpovědět
jahoda. myslim, že to vydíme stejně, jde už jen o průběh časové osy ( intervaly mezi útoky, stoupající rozsah škod atd, a mnohačetnost v jednom okamžiku).O budoucím francouzském odboji nepochybuji a rozhodně se s tim nebudou párat.
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(iko, 26.7.2010 12:20:47)
Odpovědět
No jo, ale ani druha strana se s tim nebude parat... Naviac, druha strana na rozdiel od frantikov nema co stratit, chaos je skor v ich prospech, pretoze moderne armady potrebuju zazemie.
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(josef trubka, 26.7.2010 13:50:42)
Odpovědět
iko.ale muslimáci pro partyzánskou v evropě budou potřebovat zázemí a to je výhoda domácích.Odněkud budou must doplňovat potraviny a střelivo.Zatímco v Afghanistánu mají výhodu domáci, tak ve Francii to bude naopak.A moderní armáda s ponorkami a Mirage, to bude v této občanské válce úplně nahovno.Hlavní slovo bude mít pěchota a ne nějaké letadýlka na vysílačku se kterými si hrají amici v Afghanistanu.Maximálně odplují nebo odletí aby to muslimákům nepadlo do rukou.Pravidelná armáda bude hlídat jaderné elektrárny a raketové základny ale to hlavní- obrana bude na domácím odboji, protože se nikomu nebude chtít pojmenovat, že jsou v občanské válce proti djihádu.To se totiž bude muset přiznat, že se zhroutil experiment, který trvá už skoro 60 let.Eugenicko-demografický experiment,na jehož konci má být naředěný "novodobý francouz".
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(EW, 26.7.2010 15:51:26)
Odpovědět
nehovoriac o tom, že neintegrovaného imigranta sa dá rozlíšiť ceľkom ľahko - podľa zlej francúzštiny a obriezky.
takže tak :)
takže na nejakú podporu domáceho obyvateľstva sa veľmi spoliehať nemôžu.
a v prpade potreby sa dajú postaviť steny, odstaviť plyn, voda elektrina. a potom uvidíme, ako budú využívať automatické zbrane.
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(orel, 26.7.2010 13:59:58)
Odpovědět
Moderní armády sice potřebují organizované zásobování a jistý týl, ale případní francouzští partyzáni ne. V letech 1940-44 si také vystačili sami, s občasným shozem zbraní a munice z letadel. Spíš je otázka, kdo se dostane do čela odboje. Ale on se už někdo najde.
Re:Ve Francii už zuří občanská válka.
(Nermuť Jan, 26.7.2010 19:43:27)
Odpovědět
Kdo v čele.
Ten někdo musí být.
Odhodlaný.
Organizovaný.
Musí mít vnitřní sílu.
Musí za něco bojovat.
Musí mít mezinárodního spojence.

Komunistická strana Francie má tyto atributy.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(stanka, 1.8.2010 11:16:52)
Odpovědět
Kdybych si o těchto věcech nepřečetla tady, tak o nich vůbec nevím, je mi divné, že se o takové věci nezmiňují média u nás, a myslím, že záměrně.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(kranex, 26.7.2010 11:03:29)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=xjnygF0gOXk&feature=related 7:00...reporter Ceskej televize se pta jak blbi Vandase;co ti imigranti vlastne znicili!?......a s cudzineckou legiou nepocitajte,asi tak jej 20%tvoria alzircania marocania,tunisania,frankofonii negri a ini moslimovia,v najvyssom veleni niesu ale ako serzantov je ich tam dost......o regulernej francuzkej armade nemam poznatky,tam som nesluzil, ale pravdepodobne to tam bude rovnake...
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(joan. j, 26.7.2010 17:41:51)
Odpovědět
"Nechtěli jste válku,MÁTE JI MÍT"!
Adresováno jšem otupělým,líným,slabošským či zbabělým,slepotou postiženým občanům NEJEN Francie.S muslimáky ještě NIKDY A NIKDO nevyšel po dobrém.Ale žádné poučení z dějin evidentně pro blbce neexistuje
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(richard2, 26.7.2010 18:05:36)
Odpovědět
Potomci "Velké Francouzské Revoluce" konečně našli důstojné a sobě rovné protivníky, muslimové nejsou sedláci z Vendée, které atheistická soldateska rozdupávala a topila v Loiře bezbranné po statisících a jejichž děti zaživa upalovala v pecích na chléb s posměšným výkřiky "takto republika peče chléb".

Přichází Boží pomsta,atheisté, braňte si svá města sami, jste na řadě, královražedná svoloči.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ! - české memento australské provenience
(stefan.furtuna, 27.7.2010 10:14:00)
Odpovědět
„Přistěhovalci, ne Češi, se musí přizpůsobit. Přijměte to, nebo odejděte. Jsme unaveni obavami tohoto národa z toho, zda nejsme ohroženi nějakými jedinci či jejich kulturou. Od teroristických útoků spáchaných v uplynulém desetiletí jsme u většiny Čechů sice nezaznamenali nárůst vlastenectví, ale dodnes se najdou tací, kteří nevěří tomu, že si útok na dvojčata WTC připravili sami Američané."

Naše kultura se vyvíjela během dvanácti století bojů, pokoušení a vítězství milionů mužů a žen, jež usilovali o svobodu. Mluvíme převážně česky, ne španělsky, arabsky, jazykem dárí, čínsky, japonsky, rusky, nebo jakkoli jinak. Tudíž, pokud se chcete stát součástí naší společnosti, naučte se jazyk!

Většina Čechů nevěří v Boha. To není překlep ani žádný politický nátlak ateistů, ale prostý fakt. Tento stát sice založili křesťanští muži a ženy na křesťanských principech, ale křesťanské principy Češi během uplynulých dvou století postupně nahradili hlubokou, často až fundamentalisticky pojímanou, byť žádnými důkazy nepodloženou vírou v to, že člověk, jakožto zbloudilý výhonek evoluce, Země i zbytek vesmíru, podobně jako krása, vůně, láska, hudba, matematika, filosofie, jaro, zvrhlost, zemědělství, námluvy, kvazary a pivo jsou výsledkem nahodilého výbuchu nicoty, výbuchu, kterým se tato nicota přetavila v náhodnou existenci, jež postrádá smysl a slepě směřuje k absurdnímu zániku. Pokud vás ono transcendentní „nic“ obtěžuje, navrhujeme vám, abyste uvažovali o jiné části světa jako svém domově, neboť bezbožnictví je součástí naší kultury.

Vaši víru můžeme akceptovat, a nebudeme se ptát proč. Konec konců dosud akceptujeme i projevy něcismu (něco nad námi možná je) i pozůstatky křesťanství a judaismu. Žádáme jen, abyste vy akceptovali tu naši a žili s námi v souladu a pokojném soužití.

Tohle je naše země, naše půda a náš způsob života a dáme vám veškerou příležitost k tomu, abyste toho všechno mohli užívat. Ale jakmile byste si začali stěžovat, naříkat a remcat o naší vlajce, našich závazcích, naší víře nebo našemu způsobu života, velmi Vám doporučuji využít další přednosti naší skvělé české svobody – práva odejít. Pokud jste nešťastní, odejděte. K příchodu do naší země jsme vás nenutili. Požádali jste, abyste tu mohli být. Tak přijměte zemi, která přijala vás."
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ! - české memento australské provenience
(Nermuť Jan, 27.7.2010 12:21:04)
Odpovědět
Souhlasím.
Většina obyvatel ČR jsou homosexuálové a ateisti a zbytek obyvatel se musí přizpůsobit.

To je blbost a parádní.

HMMM. Jenže vlastně máš pravdu. Bůh přikazuje odejít z takového města. (Třeba Moskvané jsou staří Římané).
A státu též.

P.S.: Nutno dodat. Toto není ČR, NENÍ ČESKÁ VLAJKA A NI ČESKÝ ZNAK. TO JE ZNAK ČESKÝCH TEPLOUŠŮ. VLÁDNOUCÍ KASTY TEPLOUŠŮ.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(Milos, 26.7.2010 13:18:59)
Odpovědět
Kdy konečně Frantíci pochopí,ale nejen oni,že podobné situace se dají řešit už jedině nasazením armády s dostatečnou zásobou ostrého střeliva.Muslimáky co přežijí tak násilně repatriovat a to nejlépe do Somálska.Imigraci je také nutno úplně zastavit,uzavřít hranice a ilegály ihned pozavírat a bez milosti vyhostit.Podobně naložit s těmi co tam již déle žijí a páchají trestnou činnost,zbavit občanství a zcela nehumánně odeslat do země původu.
Asi před dvěma roky dostala B. Bardotová soudní pokutu za to,že kritizovala muslimy-další absurdita,kritici islámu jsou kriminalizováni a ta muslimská chátra řádí beztrestně v ulicích,zdá se ,že těm hloupým Francouzům není pomoci.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(joan. j, 26.7.2010 17:43:37)
Odpovědět
A bude již jej hůř.Zcela neoddiskutovatelně a neodvratně.Muslimácké bestiální násilí bude již jen gradovat přímo úměrně jejich počtu v libovolném evropském regionu
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(Many, 26.7.2010 18:00:16)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=USoMV5FsiBg&NR=1

slušní a bezúhonní občané: udělejte se zbrojní průkazy, nakupte si brokovnice a kulovnice s dostatečnou zásobou munice.
Budete je potřebovat na obranu svých domovů, blízkých a svých práv
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(Fiter, 26.7.2010 21:23:49)
Odpovědět
On ten muslimský dobytek má taky zbrojáky?Až to vypukne tak si se zbrojním průkazem budeš moci klidně vytřít zadek.
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(Many, 27.7.2010 5:51:20)
Odpovědět
Se zbrojákem jo. Ale 12-hlaveň a 8-čky broky by ani tvůj zadek nerozchodil :-)

Jde o to se připravit. Pokud to půjde do kytek, tak stát vše utne a na obranu budeš mít tak leda smeták s přivázaným nožem
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(joan. j, 27.7.2010 18:10:15)
Odpovědět
Samozřejmě že jediný dobrý muslimák je ten s ustřelenou p.r.delí.Jedno na jakém konci jeho špinavého těla mu zrovna narostla.Pro jistotu upálit obě
Re: Imigrantské násilí ve Francii: situace je KRITICKÁ!
(IRA, 29.7.2010 23:48:00)
Odpovědět
Sarkozy a Berluzconi je nechtějí posílat domů, odkud přišli, to ani nemohou, ale k nám, do východní, nové části EU. Prý jich tu máme málo a meli bysme být solidární.