"Sluší se, aby žena žila pod botou muže" (Turecké přísloví)
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletPodpora euRABII
DMS
BulletInformační servis
Zasílání novinek Eurabia e-mailem
BulletVytvořit blog
Vytvořit blog na blog.eurabia.cz
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletJsme tu pro Vás již pátý rok
Již druhým rokem jsme tu pro vás

Islám v České republice nechceme

Podpořte nás

Counter jihad Brussels 2007 - vše o summitu

Tričko Eurabia.cz
BulletReklama




Václave, stojíme za tebou

Trika euportal.cz
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Revue politika

Neviditelný pes

Eretz.cz - Zpravodajství z Izraele

Svoboda pro Irán

The 910 Group

Mladá pravice

Desatero Mladé pravice (pdf, 430 kB)
BulletGabrielovo okénko
Karikatury našeho spolupracovníka Gabriela A. Levického (USA, New York) pro čtenáře Eurabia.cz


Islámský břichomluvecPrezervativy
BulletReferendum Iran
Novinky z www.ardalan.eu

Omlouváme se, data jsou dočasně nedostupná
BulletIsrael.cz
Nejčerstvější aktuality z dění v Izraeli na stránkách www.israel.cz

Omlouváme se, data jsou dočasně nedostupná
BulletPrůzkum
Zakázali byste imigraci muslimů? Připojili byste se rovněž ke všelidové iniciativě - referendu za zamezení masové imigrace do ČR, zejména imigrantů původem ze třetího světa a islámských zemí?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Vlastimil Podracký - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
Autor: Redakce | Publikováno: 3.7.2008 | Rubrika: Aktuality
Ilustrace

Poklidné městečko Vitry-le-Francois se stále ještě vzpamatovává ze šoku z pogromu, který letos 14. června rozpoutali imigranté převážně islámského původu. Narozdíl od pařížských předměstí trvalo zásahovým jednotkám několik hodin, než se zmobilizovaly k zásahu. Po tu dobu přistěhovalci prakticky převzali nad městem kontrolu. Ničili vše, co jim přišlo do cesty: auta - několik desítek jich podpálili, budovy, městský mobiliář. Vše začalo potyčkou mezi policií a přistěhovaleckými mladíky.

V městečku Vitry-le-Francois stále přetrvává psychóza strachu a nejistoty, zbrojní obchody zaznamenávají příval lidí, kteří si chtějí na svou obranu pořídit zbraň. „Někteří mají zájem jen o obranné nesmrtící zbraně, některým musím vysvětlovat, že na střelné zbraně vážně potřebují povolení," konstatuje prodejce.

V komunální a sociální rovině jsou následky trvalé - mnozí traumatizovaní, zejména starší a zranitelnější část obyvatel, vyhledává ve zvýšené míře pomoc u psychologů: „Zažili jsme tak šílený pocit opuštění a bezmoci, byli jsme vydáni napospas davovému teroru, nikde žádné pořádkové síly, nikde žádná pomoc“. Mnozí dnes vědí jen jedno: příště se budeme bránit sami, nelze spoléhat na veřejnou správu a neschopné pořádkové síly.

Lidé založili asociaci na pomoc obětem pogromu, radní se dotazují na kraji, jak nejlépe zvládat postraumatickou situaci: „Ve městě je atmosféra nabitá hněvem, ale i silným zájmem na angažované normalizaci“. Starosta věří, že ve vzniklých občanských sdruženích nepodlenou „civilní občanské hodnoty“ „civilní sebeobraně“.

z francouzštiny přeložil - bj-

 

http://www.lemonde.fr/archives/article/2008/06/30/a-vitry-le-francois-la-psychose-apres-l-emeute_1064497_0.html

http://www.lemonde.fr/cgi-bin/ACHATS/acheter.cgi?offre=ARCHIVES&type_item=ART_ARCH_30J&objet_id=1040793

2848 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(CyberDragon, 3.7.2008 0:30:47)
Odpovědět
Ze by "civilni sebeobrana" nebyla soucasti "civilnich obcanskych hodnot"? To urcite museli pana starostu nejak nespravne interpretovat...
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(jj, 3.7.2008 1:05:54)
Odpovědět
Pro každého levičáka je největším nepřítelem ten kdo je ochoten a schopen se sám o sebe postarat a tudíž i ubránit se kriminální lůze kterou si na terorizování populace levicový stát tak pečlivě pěstuje a opatruje - takový sebeobrany schopný občan není závislý na takovémto levicovém státu a nemusí u jeho "orgánů moci" poníženě prosit a žebrat o "bezpečnost" (nejlépe výměnou za nějaká ta občanská práva)- a tím tudíž veškěrá snaha všelijakých havlokriminofilů vychází naprázdno...
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Tomáš Homola, 3.7.2008 12:19:49)
Odpovědět
No, čekal bych, že v reakci na tohle pan prezident Sarkozy otevře ve Vitry islámskou republiku. Že ví , jak na to, ukázal při nedávné návštěvě Izraele. A proč by měl doma dělat jedno a venku říkat druhé.
Budoucnost
(Cordonnier, 3.7.2008 11:32:01)
Odpovědět
Tak to je malá předzvěst toho, jak to bude v Evropě vypadat třeba za 10 let. "Děkujeme" všem multikulti-levičákům.
Přitom to vůbec není nutné - stačí se dát dohromady s dosud nezasaženými zeměmi (Polsko, Irsko, Slovensko, Maďarsko...), vystoupit z EU a otevřít náruč civilizovaným neislamizovaným domorodým uprchlíkům odtamtud. A těmi obsadit Západní val...

Jenže my raději, za pár dotačních grošů, kráčíme po "jejich" cestě.
Re: Budoucnost
(Jejda, 3.7.2008 12:07:38)
Odpovědět
Za pár dotačních grošů, které pochází ze Bruselem sebraných pražských grošů.
Jo a Topolánek zvýšil pomoc palestinské samosprávě pomoc ze 16 na 60 mil.
Ta největší legrace je, že ty bruselogroše ani "neumíme čerpat" (=> naši ukorytáři se odmítají dělit s neukorytáři, kteří třeba mají nápad jak čerpat, sami nic nevymyslej a kdyžuž vymyslej, tak blbě a ještě u toho mlaskaj jako Jyrka), tj. ve skutečnosti skoro žádné nejsou, je to jen taková mlha.

A dále, Česko ty veledotace objektivně opravdu nepotřebuje - koukněte na infrastrukturu v Bulharsku, Rumunsku nebo třeba vých. Polsku, ty země (nic proti nim!) mají takový vnitřní dluh, že kdyby stará EU makala jen na ně, nebude to stačit. Alas, ono je vlastně v objektivním zájmu Bruselu, aby zemím jako je Česko na dotacích moc nekáplo.
Re: Budoucnost
(Cid campeador, 4.7.2008 9:56:30)
Odpovědět
Pokud mi stát umožní po nich střílet, tak se na tu budoucnost celkem těším.
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(M., 3.7.2008 8:08:31)
Odpovědět
S kolegy spoluextrémisty, jako jsou Pergill, Tree A., richard... zde i na jiných místech zhruba od roku 2002, kdy jsme se v problému zorientovali, prorokujeme občanskou válku v západní polovině EU "nejpozději do dvaceti let".

Zase jsme žili v optimistickém bludu, ve Francii to rupne o deset let dřív.
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Tree Ardy, 3.7.2008 10:00:42)
Odpovědět
Čím dřív, tím líp. Čas stejně hraje proti nám. Tuhle zprávu beru jako dobrou - místo aby fňukali, začínají se zodpovědně starat o svou bezpečnost. Vyzbrojená populace je pro takové živly postrach.
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(daniel, 3.7.2008 10:19:53)
Odpovědět
Mě by zajímalo, jestli to ti idioti nechají dojít tak daleko, že tam ty řádící muslimy skutečně vystřílejí místní v nějaké mikroobčanské válce, nebo jestli se chytnou za nos a něco rychle a efektivně udělají, jako v Itálii. Tam se taky rozhoupali až poté, co se jim začali nevolníci bouřit a bránit se sami bez vrchnosti. Nicméně pokud začne během podobného pogromu (zmatek, špatná viditelnost, nikdo nic neví, všichni jsou zmatení) střílet někdo, kdo v tom nemá aspoň trochu praxi, dopadne to docela blbě. Spíš bych jim doporučoval nějaké tyče, slzák a pro případ nouze nejvyšší mačety nebo nože. To můžou aspoň trochu nevycvičení lidé kontrolovat.

V tuhle chvíli by stačilo, kdyby nechali policii dělat, co má, bez obav z represí za to, když to udělají a když se budou adekvátně bránit. Pokud se policista bojí vytáhnout zbraň tváří v tvář běsnícímu davu, co se ho hodlá zlynčovat, je to jasný doklad toho, jak politicky korektní multikulti teror zafungoval. Radši se nechat udupat davem než vystřelit, to je opravdu výsledek kvalitního výplachu mozku.

Četl jsem v jednom článku, že tihle "výtržníci" jsou ve skutečnosti dobře organizovaní, jednotlivé skupiny komunikují a spolupracují podle pokynů z nějakého "štábu" před mobily, takže tyhle "výtržnosti" jsou v podstatě něco jako trénink nebo cvičení. A budou to dělat, dokud jim budou procházet tak neuvěřitelné věci, jako palba z brokovnic na pořádkovou jednotku a podobně.
se ale dělají opatření proti v podstatě neškodným Romům (chtějí jen něco málo peněz, nejsou organizovaní a vzdělaní, nemají prověřenou agresivní ideologii a podporu zahraničních bratrů, nechtějí převzít stát). "Legální" muslimská imigrace jede dál.
Re: v Itálii
(daniel, 3.7.2008 13:34:57)
Odpovědět
Já jsem někde čet o policii nastoupené v pátek před mešitou, která odchytává vycházející muslimy a kontroluje jim papíry, a kdo není v Itálii legálně, jede domů. Ale možná to byla jen agentura JPP. C!káni jsou většinou katolíci, takže jich se před mešitou asi moc nalovit nedá.
...[Romové] nejsou organizovaní a vzdělaní, nemají prověřenou agresivní ideologii... ZATÍM, ono bude stačit, když jim nějaký správný multikulti-levičák "napovídá, že sou tejraný" (Becheer-Stowe, Chaloupka strýčka Toma).

Odsunu-li ale žerty stranou tak máte pravdu, Italům se to s Romy zatáčí ale musulman, to je jiný kafe. (Ostatně, za wwII si Itálie troufla akorát na Francii a Řecko, a to od Řecka, na rozdí od Francie, dostala nářez)
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Octomil, 3.7.2008 11:16:37)
Odpovědět
Takto vzniká nový eurosocialistický bič na ovládané obyvatelstvo. Zatímco v klasickém socialismu ruském (třídní soc.) a německém (rasový soc.) bylo obyvalstvo ovládáno násilím státního aparátu (nkvd, gestapo,...), tento nový evropský socialismus využívá gangy nedotknutelných zločinců, proti kterým policie nezasahuje. Odpor samotného obyvatelstva je nemožný protože to prakticky nesmí vlastnit zbraně na svoji obranu a pokud se ve výjmečných případech postaví na odpor, tak je za to potrestáno systémem (vyšetřování, soudy, vězení, pokuty, odškodné postiženým útočníkům,..., zveřejnění jejich jmen a adres, rodiných příslušníků,...). Ochranu před terorem mají pouze elity spojené se socialistickou státní mocí.
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(anonymous, 3.7.2008 16:12:14)
Odpovědět
toto je bohužel velice přesné :-/
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Jejda, 3.7.2008 15:19:45)
Odpovědět
Eurobyrokrati by se mohli nazvat
"Koaliční Liga za Imigraci Teroristických Organizací a jejich Rehabilitaci a Integraci ve Společnosti"
má to jednu nevýhodu.. zkratka je KLITORIS
Muslimove budou urazeni
(qwerty, 4.7.2008 0:21:56)
Odpovědět
Vase volba zkratky neni politicky korektni, jak znamo, vetsina spravnych muslimskych zen ma klitoris amputovany. Vidim to na dalsi krvave demonstrace ze strany mirumilovneho nabozenstvi...
Re: Francie: v šoku z imigrantském pogromu se obyvatelé ozbrojují
(jj, 3.7.2008 16:54:28)
Odpovědět
Socialisté by se dali vpodstatě rozdělit na dva druhy : jedni se snaží ukradnout lidem veškerý majetek(ovšem pak se o ten majetek musí starat a to je opruz) a pomocí jimi ovládaného socialistického státu terorizují populaci přímo (takovým se říká komunisté) ... a ti druzí sice lidem majetek nechají (ono je to také problém muset se o ten majetek starat) a soustředí se na ukrádení co největšího procenta z čehokoliv co lidé vytvoří a populaci neterorizují sami nýbrž nepřímo skrze zločince a miliony agresivních imigrantů z nepřátelských civilizačních okruhů které si za tímto účelem dovezli a které všemožně podporují a drží nad nimi ochranou ruku(takoví socialisté by se dali nazvat havlo-euro-socialisty)- ti druzí mají tu výhodu že v takovém systému spousta lidí věří že jsou ještě pořád svobodní nebo dokonce že žijí v "tolerantní" společnosti
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Miloš, 4.7.2008 5:37:06)
Odpovědět
Po přečtení je v šoku asi každý.O tomto incidentu se ani moc nepsalo,na rozdíl od Pařížských událostí.Situace ve Francii se už vymyká kontrole,v podstatě tam probíhá válka s muslimy,kteří jsou stále agresivnější a bezohlednější.V takových situacích zbývá jediné,vyhlásit vyjímečný stav a takové nepokoje tvrdě potlačit a celou komunitu bez výjimky deportovat do země jejich původu.Bohužel politici pořád nemají odvahu takové razantní kroky udělat a pořád těmto barbarům ustupují.Stále více se ukazuje,že soužití s těmito lidmi není možné a představa o multikulturní Evropě je mylná.
Kulturní a sociální rozdíly jsou tak propastné,že je nelze překonat a muslimové nemají vůbec zájem o klidné spolužití a začlenění do západní společnosti.Mají jediný cíl,nastolit islám všude a nás nevěřící nejlépe zlikvidovat.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(autor, 4.7.2008 8:46:01)
Odpovědět
O události se psalo víceméně jen ve Francouzských novinách. Jedny z nejbohatších komentářů měl deník Le Figaro. ˇPro Francouzštináře několik článků: http://www.lefigaro.fr/synsearch/search.php?mid=499af74e304f1dd705cdcfc0834c39d4&l=fr&sortBy=date
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(daniel, 4.7.2008 9:04:25)
Odpovědět
Nikoli, deportace nutná není. Stačí, kdyby nechali policii, aby začla lidi v té oblasti cíleně dusit a buzerovat na každém kroku. Nemluvím o násilí, ale o cílené buzeraci a ztrpčování života důslednou aplikací i toho sebeblbějšího zákona.
Zaprvé bych dal policistům i těm muslimům jasně najevo, že multikulti pozitivní diskriminace končí, a policista je pro ně pán, a pokud bude dělat svojí práci, tak se za něj jeho nadřízení rozhodně postaví. Čili žádný další strachy, jestli je přiměřené použít na muslimské děťátko, co se snaží Francouzskému policajtovi rozbít hlavu šutrem nebo květináčem, pendrek, slzák, nebo gumový projektil. Prostě už odmalička se musí naučit, že napadení policajta je bude bolet.
Pak bych tu oblast policajtama pokud možno zaplavil a pokud to sami nevědí (oni to ale dobře vědí) nechal bych je tam řádit. Přísně v mezích zákona, ale ono by to bohatě stačilo. Neustálá kontrola dokladů, pokuty za sebemenší přestupek, bez řečí odtažený špatně zaparkovaný auta.
Dále bych na místní restaurace, obchody, prostě jakékoliv provozovny poštval všechny oficiální škůdce, revizní techniky, bezpečnostní techniky, hygieniky, a kdekoli bych našel vadu (a vada najít VŽDYCKY jde, když se chce), okamžitě bych uplatňoval důsledně zákonný postihy v té nejpřísnější přípustné míře.
Samozřejmě že na jakoukoli formu odporu by policie reagovala korektně leč nejtvrdším přípustným způsobem. Což znamená, že pokud si někdo z bujnosti vystřelí na policajta z brokovnice, inspirován mottem "zastřel si svýho fízla", tak to nepřežije.
Pokud se někdo pokusí nalákat policajty k fingovanému zločinu a pak se je pokusí postřílet ze zálohy malorážkou (i tento případ se stal, ale naštěstí dotyčný neuměl střílet, a nikoho netrefil, i když taková terčovka střílí na padesát metrů do jedné díry), zatáhnout celou oblast, vyhnat všechny lidi z bytů, držet je na ulici nahnaný do houfu celou noc a prohledat všechny byty. Ti lidi se musí naučit, že to, co dělají jim nejen že neprojde, ale navíc se jim to i šeredně nevyplatí.
Odhaduju, že by trvalo tak nejvýš měsíc nebo dva, než by místňáci svoje "rebely" radši zpacifikovali sami, aby měli zase pokoj.

Uvědomte si, že nejde o to ty lidi vyhánět. Jde o to je naučit slušně se chovat. Což není takový problém, pokud je k tomu vůle. Následující logický krok je vytvořit jim pracovní příležitosti, možnost vzdělání (počínaje důkladným naučením jazyka), a drasticky zredujkovat sociální dávky, aby byli šťastní, že mají práci.
Pokud ti, co budou chtít žit tady, budou pracovat, mluvit mojí řečí, dodržovat zákony a chovat se slušně, nemám proti nim žádný námitky. Pokud budou navíc přátelští a budou se chtít vzdělávat, rád je podpořím a budu k nim taky přátelský. Ať si jsou třeba fialoví s oranžovými fleky.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Miloš, 4.7.2008 9:39:16)
Odpovědět
Tento postup by byl určitě účinný,jenže problém je to,že ti kteří mají moc to rozhodnout tak raději strčí hlavu do písku a nezakročí.Vrcholem všeho je,že policisté nestřílí ani když jim jde doslova o život a když jsou těmito darebáky sami ohrožováni střelbou.Je až neuvěřitelné ,jak mocenský aparát nedělá to co má a pořád to v podstatě toleruje.Kdoví jestli to není záměr, v každém případě je to zbabělost a neschopnost státu.Deportace by byla velice účinná,protože strach z vyhoštění a ztráta bezpracné existence by je motivovalo více.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(daniel, 4.7.2008 11:28:58)
Odpovědět
No, především je nutné proměnint ten strach z bezpracné existence v realitu, ale osobně jsem přesvědčený, že ne všichni jsou na podpoře. Sice budou brát podporu na nezaměstnané manželky (tohle bylo tuším součástí toho zákona o mnohoženství v Británii, že muslimové s více ženami pobírají příplatky na provoz svých žen a ty peníze se vyplácejí přímo manželovi, ne těm ženám), ale někdo z nich pracuje.
Pravda ale je, že podmínkou nutnou pro řešení situace je skutečné úsilí směřující k jejímu vyřešení, a pak se dá rozebírat, jak to nejlépe udělat. Já osobně nemůžu z principu přijmout jakékoli plošné deportace. To navíc není řešení problémů, jen jeho smetení ze stolu.
Mimo jiné, pro nějakou deportaci potřebujete mít kam ty lidi vysídlit, a to zhusta nemáte. Nemálo z nich se už narodilo ve Francii - respektive v jejich komunitě na (bývalém) Francouzském území. A jak už jsem řekl, nesejde na barvě, ale na chování. Hirshi Ali je černá a je mi bližší než místní husičky, co konvertovaly k islámu.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Miloš, 4.7.2008 14:23:23)
Odpovědět
Deportace by tedy mohla být asi už jen tím nejkrajnějším řešením.Bohužel řešení,které je zde navrhováno,politici odmítají udělat.Bylo by to určitě lepší,než čekat až se to celé vyhrotí ještě více.I veřejnost by to podpořila a uvítala.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(M., 6.7.2008 16:39:02)
Odpovědět
Stejně k nim jednou dojde - buď oddeportujeme my je, nebo oni oddeportují naše dcery a prepubertální syny... do saudských harémů, kdežto zbytek domorodé populace se dílem islamizuje, dílem chcípne v hladomorech a epidemiích, jež budou následovat po defitivní "reverzi" západní Evropy pod prapor Prorokův.
proměnint ten strach z bezpracné existence v realitu,
(kasparek, 4.7.2008 19:46:48)
Odpovědět
s touhle vasi vetou naprosto souhlasim, bohuzel se tu bavime o Francii a o EU. Tzn ze vase reseni, byt logicky spravne, je v dnesni politicke situaci nerealne. Ono to asi opravu bude chtit nejdriv nejake ty bojuvky.
A taky vynadat kazdymu multikulti k0k0t0vi, co neopomene nikdy zpochybnit cokoliv. Jenze to je v tehle republice 50%lidi.
Ve Francii, vzroste vlna nacionalismu
(Crusader, 4.7.2008 12:34:18)
Odpovědět
Jen co toho nějaka chytrá strana využije...
a odtud už je jen krok k neonacismu..
Re: Ve Francii, vzroste vlna nacionalismu
(M., 4.7.2008 12:45:59)
Odpovědět
... a na vině budou jen a pouze levicové multikultury, které věčným strkáním hlav do písku připravují cestu novému adolfovi.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(John Connor, 6.7.2008 9:10:59)
Odpovědět
Vážení pánové a dámy.
Místo planného teoretisování u klávesnice, si radši vyřiďte zbroják, kupte si kvér, a naučte se s nim zacházet.

Až se ty s***ky navalej ze západní evropy k nám, budou se vám tyto shopnosti hodit, (bez ohledu na to, jestli v tý době budou střelné zbraně legání či ne)
Pro začátek stačí zajít na střelnici a zaplatit si hodinu střelby s instruktorem. Na to ani ten zbroják nepotřebujete.Taky doporučuji koupi vzuchovky. Pro elementární nácvik míření, spouštění a bezpečné manipulace je dobrá.

Teď mě omluvte, jdu sušit.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Jahoda, 7.7.2008 1:59:08)
Odpovědět
to jméno zní anglicky,pokud jste z USA,udělal bych si pořádek hlavně na jihu při hranicích s Mexikem,aby se ta vize občanské války ,kterou nám sem přivoláváte nestala relitou především u vás,v Americe.
Tak,.. a ještě Obamu za prezidenta,který je pro masovou imigraci do USA a budete mít zaděláno na pěkné problémy.
V tomto ohledu bych si zametl především před vlastním prahem.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Tree Ardy, 7.7.2008 4:24:18)
Odpovědět
To jméno je z akční klasiky, Jahodo.
Re: Francie: v šoku z imigrantského pogromu se obyvatelé ozbrojují
(Kerberos, 13.7.2008 16:26:13)
Odpovědět
Já osobně si myslím, že pokud lidé nenaberou trošku rozumu, tak budeme za čas všichni potřebovat zbraně.....Protože když na mě někde vlítne skupinka bubáků s tyčema, tak já je radši postřílím ilegálně drženým samopalem než abych byl sám mrtvej a nějakej pseudohumanista pak měl nad mým hrobem proslov o vzrůstající netoleranci ve společnosti....